Monday, July 13, 2009

..bahagia @ malapetaka??..

~bahagia~
owh...finally...i got my own time after settle down all those 'nonsense' thngs...
from 7th - 9th july, we had to attend taaruf week...
penat yg teramat smpai wat rekod tdo awl...

ermmm...good news to be informed...
i'm now on my way of getting smethng which i'm dreaming of for years...
yuhuuuu...
special thnks to my family n friends...
n not to be forgotten, kpd mohd zakaria hifzan yg sgt2 menyokong kputusan sy...
maceh2...

x lme lg..
sy akn strt blaja...
opsss...i'm not a matric stdnt anymore...
i'm now officially iium stdnt...
ngeh3~

tp tbe2 terasa sgt mls n x ready utk blaja...
ikaa!!!...
jgn mengade!!!

~malapetaka~
i had to erase his name from my friends list...
kalo dye tau mcm mne nk respect his fren...
n didnt cross the line...
dis thngs will not gonna happen...
kpd manusia itu...
jgn ganggu saya lg...
n just stay away from me!!!




2 comments:

Hana Fikri said...

wah..kacak sungguh mamat tepi nie...macam ku kenal..tapi syape ek...oh..pakya rupenye..hee~sebenarnye ngah blur nie ika...

ikA'z said...

hahahaha...
blur npe hana?...
wanna tell me??