Tuesday, March 9, 2010

putrajaya, beliau dan saya..

Kejadian ini bertempat di putrajaya :


-beliau, berdiri,kanan sekali-

Kenapa gamba ni? Mane saya ek? Hehe.. Act, last Saturday hari tuh, saya pegi putrajaya, sbb ade pesta sukan air putrajaya. Banyak jugak team yg masok, upnm, alam, smart, bla bla bla bla.. (x ingt la)
Dan.. Kenapa saya dtg sana?



Sebab ade la org tu kan, bdk gedik + ngade2 tuh, ajk saya dtg dan bg sokongan kat dye. Mula2 rasa cam impossible sbb pagi tuh, saya ade kls until 10.30 am. But, I make it! Saya dpt lihat beliau ini berdayung perahu dgn gagahnye. Ecececehh!!

Dan time kaseh kat syafiqah, mardhihah dan sorang classmate ni (nama dirahsiakn. Hehe..) oleh kerana sanggup teman saya, bersesat, berpanas, dan juga berhujan dgn cik ika ni. 

En. Hifzan ckp, seronok sbb ade org sanggup dtg sokong. Rasanye mcm hari penyampaian hadiah, pastu mak n ayah dtg tgk dye amek hadiah kat pentas. (Maksudnye terharu la tuu..) Eh, melebih2 plak dye ni. Ape pon, saya ttp hepy sbb dpt dtg, sokong dan tgk beliau ni. Dan paling mengade, saya yg lebih2 nervous time dyorg lawan tu. Gedik sungguh! =)


-Haa.. kayuh lagi. Kayuh! -


-Muka beliau yg bajet sgt hebat & gagah (dpn,kiri sekali)-

-mereka selesai-

Okeyh2. Sudah. Cukup2. X bole nak cite lebih. Kpd en.hifzan & kawan2 yg setrak dgn nye, saket2 bdn tu sekejap je. Tabah lah ye. Hehe.. Eh, ade pesanan. Gamba2 ni saya amek dr fb kawan en.hifzan. Time kaseh pd pihak penaja. Heee.. =)

No comments: