Wednesday, September 1, 2010

.cik hana tagged saya. maceh. =)


Tadaaa!! Ini lah award yg saya dpt dari cik hana. Ecececeh!! Kiut miut la awk. Maceh. Maceh. Heee... =)

Jom. Jom. Scroll ke bawah. Saya mau jwb soalan. Jeng.. Jeng.. Jeng..

1. komen skit pasal award nih..like or unlike??..
  • Mesti la LIKE. Kan Award Hot Blogger ni. Sape2 pon mesti suke. Hehehe.. Time kasih ye cik hana. Awak tlh menjadikan saya hot. *bluweekk! (muntah la..saya izinkan.. =P)
2. bg anda..belog anda cantek x??..
  • Cantik ke? Beauty is in the eyes of the beholder. Depends pada org la kan. Bagi saya, biase2 je pon. Sebab al maklumlah, cik ika ni mmg pemalas. Malas nak meng-edit lebih2. Cume saya suke yang simple2, and color yang lembut2 gitu.
3. cmna anda leh terdetik mau membina belog ni??.

  • Saje2 je sebenarnye. Saje2 gedik2 create blog sendirik. Blog ni saya anggap mcm diari elektronik la. Ape2 perasaan yg saya rase time tuh, tulis je kat sini. Menyampah, meluat, suke, excited, sume2 lah saya nak tulis. Cume kadang2 ter-emosional plak kat blog ni haa.. Tapi pedulik ape. Ini kan blog sayaaa...
4. tampilkan pic tuan punya belog (pic yg anda rasa sgt menawan)..


Okey. Okey. Saya tau gamba ni tak menawan tetapi menampilkan wajah yg sungguh tinggi tahap kegedikannya. (time kaseh sbb setuju) Cume suke gamba ni sebab En. Hifzan yang gatal2 candid, pastu mase ni jerawat tgh membiak dgn jayanye. Fuh, bangga2. Saya ade jerawat. Korang ade ke?

 
5. lengkapkan ayt ini.. - (saya suka belog sy sbb................................................)

  • Sebab blog ni tempat saya nak meluahkan ape yg terpendam kat dlm hati, kalau rase marah tahap cipanzi pon bole tulis je dlm ni, nak mengamuk sakan pon bole, sebab kadang2 org tak kan paham pe yg kite rasa. So, tulisan pon dah cukup. Tak payah nak marah org tu depan2. Kan? Kan? Kan?
6. award n contest mn g best??..tag kn award nih kt sapa2 yg anda rasa "Hot Blogger"..
  • jie IIUM
  • dyha
  • FarahF
  • azma
  • dan lain2. hehe...
Note : Sabtu ni nak balik kg. Hoyeh!!

4 comments:

Hana Fikri said...

bagus cik ika..luv u..ekekeke...

gEeHa said...

thanks ika syg! :)

ikA'z said...

cik hana : i lap u too..ngeh3...

ikA'z said...

jie : same2 jie yg comel. =)