Thursday, October 21, 2010

.birthday girl.

Cakk!!!

Hai peeps! Yeay! Hari ni besday saya. Alhamdulillah. Finally, umur saya dah cukup 21 thn. Nasib baik muda lagi. Hehe...

1st person yg wish ialah mak tercinta,
"Happy birthday..gud luck..saayang anak mak..miss u.."

Waa...touching gile dapat mesej dari mak even mak wish ptg semalam. Awal sungguh mak bersiap sedia ek? Hehehe.. Pastu saya cakap la,
" Birthday kc esok la mak. Hehehe.."

Then mak cakap,
"Mak saje wish awal2...takut terlupe...klu mak tak wish, nanti kc merajuk."

*Dush!! Kan dah kene sebijik. Tu lah, kuat merajuk sgt. Tapi ape2 pun, saya saayang mak saya! Dan ayah saya jugak! Hee...

Untuk kawan2, sahabat2, rakan2 & member2 saya, thanks for all your wishes samada dlm fesbuk, mahupun di talipon. Hee... Sayang korang tau! =)

Finally, untuk En.Hifzan, time kaseh banyak2 untuk birthday wish yang awak bagi semalam & hadiah tu. Saya suke sgt lagu dan gitar yang awak nyanyi mlm tadi. Touching tau. Heee... =)


Saya sayang bebear saya. =)

Note : Nak sambut birthday tapi tak tau la kat mne. Ish3...

8 comments:

Leya said...

happy birthday ika!! <33
rinduuu ko..

ikA'z said...

thanks leyley!
miss u too! =)

Rin Saharina said...

hepi bfdy!..:)

gEeHa said...

mak anda dan encik Hifzan sgt sweet,okayyy?jeles i XD

gEeHa said...

mak anda dan encik Hifzan sgt sweet,okayyy?jeles i XD

moon said...

nk bebear jgk......hee...
ika,taun ni xdk hdiah r nk bg...
xckp budget la...huhu..
pape pon , hepi Besday dear!! =)

Munira Shaari said...

happy besday!!!!

ikA'z said...

saharina : thank you...

jie : yes..mereka sgt sweet...sbb tu sy syg mereka...heee...

moon : tak pe moon..thanks tau!

munirah : thanks classmate!