Friday, November 12, 2010

.bila saya dah bosan.

Hai semua!!

Final exam dah habis semalam. Tapi tak balik lagi. Sebab ade hal cikit. Syafiqah plak dah balik petang tadi. Adoii.. Bosannye. So, blog ini la mangsa saya. Haha..

Ade perkara yang saya tak sempat buat sem 1 ni. Nak tau ape? Pergi taman layang-layang. Diaorg cakap tempat tu cantik. Huuu.. Nak pergi.. =(

Lepas tu sebab semangat nak pegi taman layang-layang yang entah tak tahu la bila nak pegi kan, malam 2,3 hari lepas pegi la uptown dengan kawan2, lepas tu jumpe bekas sabun untuk tiup-tiup buih tu. Comel tau. Meh sini tengok meh.

Ye, sayalah oltromen taro!!

Atas penutup bekas sabun buih-buih ni ade wisel. Agak-agak kalau dah bosan sangat duduk dalam bilik, tiup kuat-kuat kacau roomate nak study. Haha.. Kejam kan.

Hari-hari tiup-tiup buih ni, tapi sabun dia tak habis2 pon. Aish, musykil. Sabun magik ke ni? Padahal beli 2 hingget je kat uptown. Hebat ni. Hebat.

Beli color biru sbb biru cantik sgt.
Tengok, mug pon nak biru gak. Hehe..

Biru cantik kan? I'm so addicted with blue color. Tapi, sekarang ni pon dah start suka purple. Nak beli barang-barang color purple banyak2. Hee..

Okey. Nampaknya saya dah merepek sampai dah lari tajuk yang langsung tak de kene mengena dengan cerita di atas. Ah, lantakkan.

Tak lama lagi nak balik umah. Hoyeh! Tapi terpaksa tinggal bebear semua. Huu.. Kesian diaorg lemas dalam plastik hitam nanti.

Ini lah dia peneman-peneman tidur saya. =)

Okey. Dah tak tahu nak merepek apa. Kepada semua kawan-kawan yang sedang bercuti, mahu bercuti atau pun dah nak bercuti, Happy Holiday!

Note: Tak sabar nak dinner dengan kawan-kawan lepas ni. Yummy!

2 comments:

Unknown said...

banyaknya patung...."jelez aku"..
yunk mai la blog i....ada award tuk ko.....

ikA'z said...

hehehe...
beli la bnyk2...
x pon suh cik abg belikan ye... =P