Wednesday, June 8, 2011

.hometown.

Haiii!!!

Happy Wednesday everyone! Fuh, fuh, seronoknye bila kelas cancel. Haha. Actually, I'm just come back from Kelantan. Yes, a-long-time-no-visit-hometown. Even I'm not fully understand their slang, but it was a blast to be a part of them, gained new experienced and the most important I'm glad that we're easily get along with each other.

Mula-mula sampai rumah makcik aku, rasa janggal sikit sebab tak berapa nak paham diaorang cakap apa. Tapi dah sehari dua, dah pandai kecek klate dengan makcik kat kedai runcit wa cakap luu. Hebat kan? Haha.

Bila pergi tempat orang, kita baru tahu yang lain tempat, lain adat budaya. Tak payah la nak cerita kat sini sebab kang panjang melalut pulak kan. Tapi serius sangat best. Best gila. Kebetulan belakang rumah makcik aku ada sungai. Pergh, sampai kecut berendam. Bak kata cousin aku, badan dah kecut tu, boleh la pergi timbang berat badan. Mana tau kot-kot berat tu turun. Haha. You wish. =P

Memandangkan family aku balik kampung sebab ada kenduri kahwin, kewujudan kamera sangatlah penting. Ya, memang aku bawak balik kamera tapi baru ambik 5,6 keping gambar, tett tett, bateri habis. Dan aku lupa bawak charger. Ya, aku tau aku loser. Korang tak payah cakap banyak kali.

Kamera adik aku penyelamat sebab adik aku tak loser dan dia bawak charger kamera. Tapi aku tak bawak laptop mahupun pendrive untuk ambik semua gambar-gambar dari kamera tu. Okey, double loser.

So, no pictures la dalam entry ni. Nak tunggu aku balik Perak pergi ambik gambar tu kat adik aku memang tak de la derr. Larat plak kan aku nak meredah 4 jam semata-mata sebab gambar. Dan adik aku tak de fesbuk, so kebarangkalian nak ambik gambar kat fesbuk sangat tipis. Okey, triple loser.

Anyway, my big family over there were great! Miss you guys. =)

Sekian.

Note : Next week mid term exam. Aiyoo.

No comments: