Friday, January 6, 2012


Hari ni, 6/1/2012, birthday adik aku Amirul Amri yang ke-18. Waaa, dah besar gedabak rupenye adik aku ni. Dah habis sekolah pun. Sekarang ni dia tengah involve dengan PLKN kat Kem Seri Mutiara, Penang.

Haiissssh, semalam dapat call dari adik aku yg sorang ni. Pastu buat ayat sedih katanye aku lupa something. Eh, lupa ape? "Kamu lupa. Kamu tak wish pun.", siap dengan nada tacing plak tu.

Pastu aku cakap, "Masalahnye besday kamu tu esok. Kakcik tak lupa laaa. Tunggu esok la baru nak wish.". Adehhh. Tak  sabar la plak budak ni. 

Nak hadiah topup katanye. Aik, topup je? Small matter la bro. Haha. Nasib tak mintak KLCC sebijik. Mati aku. Ahaks!

Katanye ade awek cun kat kem tu, dah berkenan la tuuu. Ceh. Make sure awek kamu cun melecun ye adikku yg sengal. Kalau tak cun, kakcik reject. Tak boleh jadi adik ipar. Muahahaha.

Till then, Happy Birthday Amirul Amri! May ALLAH bless you with happiness. Miss you!  ^_^


Note : Hey boy! I miss you too!

No comments: