Wednesday, May 9, 2012

.mentally traumatized.


Ye. Aku rase sangat2 mental sampai rasa macam nak lari jauh2 dari sini. Entah kenape ape yg aku buat semuanye tak kena. Ade je cacat sana sini.

Aku dah cube dah. Aku dah try sebaik mungkin. Tapi at the end, aku jatuh, aku gagal, aku kecewakan diri sendiri dan org yg aku sayang.

Sebab malas nak pikir banyak, aku decide nak lupekan kejap bende2 ni semua and outing dengan kawan2. Syok jugak. Lepas beban masalah kejap. Fiuuuu.


Muuahh utk org jauh. Eh? ^_^

Apsal aku mcm tinggi sikit dari kwn aku ni? Haha. Suke!

Alahai. Tak banyak bergambar la pulak. Sebab sejak dua menjak ni, mood nak bergambar dah berkurang. Sebab suke tgk gambar yg dulu2, gambar lama2, gambar mase tgh bahagia. Aaaaaaa, ape aku merepek ni. Okey fine. Bye.


Gambar lama tersesat la. Eh. Ehh. ^_^

Aku pun tak paham sekarang ni aku tgh sedih or gembira. Pelik la. Adoiii.

Sekian.


Note : Menunggu hari itu tiba.

No comments: