Thursday, May 9, 2013

.as expected.


Masa aku zaman2 belajar dulu, pergh bunyi macam dah lama dah grad kan, puiiii,  aku suke tgk penampilan lecturer aku. Cantik and kemas je. Sejuk mata memandang.

So aku decide bile aku kat sekolah, aku kena pkai kemas2, wangi2 and make sure student tgk pun sejuuuuk je mata.

As expected, budak2 ni memang sgt teliti. Semua benda diaorg pandang dan perhati. Sampai kadang2 aku pun terkejut, and pikir, 'Itu pun dia perasan ke?'. Haa, amazing kan budak2 ni.

Antara pemerhatian bebudak ni adalah :


"Eh, teacher ade jerawat laaaa."

"Wow, handbag teacher sama dgn baju. Hihihi."

"Tingginye kasut teacher."

"Teacherrrrrr, cantiknye baju teacherrrr."

"Eh, teacher pakai blusher la. Comel. Hihi."

"Tecaher, teacher pakai celak ek? Camne nak pakai celak ek? Letak kat atas dgn bawah mata ke?"


Okey fine bebudak ni memang suke memerhati. Beware cikgu2 sekalian! Hahaha. >.<




Okey bye.







Note : Expect more?

No comments: