Wednesday, February 23, 2011

.mak oh mak.

Haiiii!!!

Jam : 12.30 malam.
Aktiviti : Sedang bergelek sakan dengan kawan-kawan.

Tiba-tiba dapat call dari mak. Tengah-tengah malam plak tu. Mau tak gelabah kan. Rupanya mak saya baru baca mesej saya sebab beliau baru je terjaga dari tidur.

Saya : Mak, kc tengah berlatih menari ni. Kan orang dapat masuk final. (dengan nada berlagak sambil tersengih-sengih.)

Mak : Aik, menari pulak dia. Menari lagu apa tu?

Saya : Lagu Hindustan. Hahahahaha... (ayat bajet penari pro.)

Mak : Haaa, bagus la tu.

Saya : Bagus? (tersengih-sengih sebab ingat mak menyokong sepenuhnya aktiviti menari tergelek-gelek ni.)

Mak : Yelaaa.. Bagus la. Heroin Hindustan yang menari tu kan kebanyakannya gemok-gemok.

Saya : *dush!

Dulu-dulu pun tak kurus jugak. =P

Sekian.

Note : Sangat tak best bila dah buat report pastu kena bebel sebab salah buat. Grrrrrr...

No comments: