Thursday, February 10, 2011

.tiba-tiba kan.

Teringat kisah dulu...

Kisah 4 tahun lepas. Cerita yang pahit, payau, masam, kelat, semua-semua ada lah. Bila ingat-ingat balik, rasa macam bodooooh je.

Tak sangka kan, perit gila-gila la hati ni bila org yang kita sayang lukakan hati kita. Tapi yang lagi perit, kita masih sayangkan dia walaupun dia dah buat taik kat belakang kita. Demm! Bajet-bajet baguuuuus je.

Kau, kau. Kalau la kau baca entry aku yang ini, kau kena tau yang aku tarik balik kata-kata aku 4 tahun lepas. Kau pun tahu kata-kata yang mana kan. Boooo!

Lagu Putus by Melda Ahmad ni rasa macam sesuaaai je. Hehe.. Cuba korang tengok lirik ni, and lepas tu ape lagi. Dengar je terus lagu ni. Nice tau.


Aku duduk sendirian di kamarku
Menangis kesepian keranamu
Kau tinggalkan aku
Kau cari yang lain
Tergamakmu merobek hatiku

Tapi setelah kau pergi aku
Mendapat lebih baik darimu
Dia hargai aku
Dia sayangi aku
Lebih dari padamu

Aku ingin kau tahu
Betapa ku gembira
Tidak lagi bersamamu

Namun pastinya
Nanti kau akan sedari
Yang kau perlu cintaku
Yang kau perlu cintaku
Yang kau perlu cintaku

Kau, kau, kau. Thanks cause leaving me. Sebab you're not the right person for me. Tak sesuai okey. Pergi main jauh-jauh. I got a better one already. Ecececeh. Gedik.

Okey, I'm getting emosional pulak hari ini. Sorry guys. Cuma terasa nak luahkan ape yang ada dalam kepala otak ni. Okey, emosi kini stabil. =P

Kau doakan la aku gembira sampai bila-bila okey.

Sekian sahaja coretan merapu dari saya. Tata!

Note : Tak semua hubungan akan berjaya. Tak semua hubungan jugak tak akan berjaya. Just keep trying.

3 comments:

moon said...

4taun lpas??
erm..spe erk.....

ikA'z said...

dyha : sedey jugak. =(

ikA'z said...

moon : ko tau spe.
susah senang aku, air mata aku, ko yang tengok dari mula sampai habis. =)