Thursday, March 3, 2011

.kau senyap. kau senyap!.

Budak ini memang menguji kesabaran aku.

Dah lah aku tengah pening. Kau boleh bising-bising pulak. Duduk kat situ senyap-senyap sudah la. Yang kau nak terjerit-jerit buat apa?

Kau ingat comel kau buat macam itu? Slow volume kau tu makcik. Kau ingat tempat ini tempat kau sorang? Ini yang buat aku panas hati ini.

Hoiii, time aku tulis ini pun kau boleh terjerit-jerit lagi. Rasa nak tampar-tampar je. Aku tensen betul lah dengan budak ini. Kang aku sound direct kang cakap aku tak ada manner pulak.

Kau nak mati? Hah? Hah? Kau nak mati?

Kalu tak nak, baik kau senyap.

Kau senyappp!!!!

Note : Makin lama rasa makin tak dapat nak kawal perasaan.

2 comments:

gEeHa said...

ji ke?
sory byk2 ye ika.
i'm not perfect.kdg2 terover excited.i feel terrible.sory again.

ikA'z said...

eh2, not u la jie.
ada sorang bdk ni.
ika pun tak tahu nme dia ape.
geram sungguh.
suka memekak.