Wednesday, March 13, 2013

.mari mari membaca.


Kalau cakap pasal membaca, aku memang gile baca novel. Kadang2 kalau novel tu best, sehari tak tido pun aku sanggup. Janji dapat baca sampai habis.

Dan ini adalah novel2 terbaru yg aku beli. Jeng jeng jeng..

Sila abaikan front page yg ehem2 tu. Hehe. :)

Dua novel dari Nicholas Sparks and 1 dari Miranda Dickinson. Semua ni aku beli guna voucher. Hahaha. Sebab novel English mahal gile tau. Lebih kurang RM30++. Sebab aku ni jenis kedekut berjimat, aku beli pakai voucher je la. Hehe. :)

Dan lagi 2 novel aku baru je beli sebab ade book sales kat UIA. Dan bila cakap pasal sales, of course la harga dia murahhhhhh. Gila kau kalo tak beli? Rugi tau takkk.

Just bought. :)

Yes yes yes! Dorothy Koomson adalah writer favourite aku. Sama as Nicholas Sparks. Serius happy gile tau dapat beli novel diaorang. Yeayyyy!

Yang paling syok sbb dapat beli dgn harga yg sgt murahhhhh. Bayangkan novel yg harga asal RM89.90 aku dpt beli dgn harga RM19.90 je. Mau tak rambang mata aku tgk semua novel2 kat situ. Last2 dua je aku beli. Jadilaaaa. Jangan tamak. Heee. :)

Tapi oleh sebab aku takde masa, semua novel2 kat atas ni aku baru sempat baca 1 je. Tu pun tak sampai separuh lagi. Busy tau tak. Dah tak sempat nak menghadap novel. Okey memang sgt loser. Huwaaaa..

Okey fine jgn jadi macam aku. Mari mari kita membacaaaaa. :)


Note : Risau sangat.

No comments: