Tuesday, April 16, 2013

.merajuk ek?.


Just now aku baru baca blog kawan aku pasal pompuan yg suke merajuk pastu lelaki buat tak reti jeee. Ahaks. Well, aku rasa hal tu memang bende normal yg jadik kat semua pasangan.

Tapi kalau dpt pasangan yang rajin memujuk tu mmg syok la kan. Cuma nak dpt tu yg susah. Haha. :p

Org lelaki ni tak reti nak cakap pasal perasaan dia. Dia tunjuk melalui perbuatan.

Sama la jugak kalau bab memujuk. Oleh sebab tak reti nak pujuk guna mulut a.k.a bg ayat2 manis, diaorg akan bg hadiah or mesej comel2. Depends la. Tapi kalau yg jenis hati batu tu memang aku tak tau la kan. Huuuu. -__-"

Ape2 pun, semua org ade cara yg tersendiri. Kadang2 aku pun geram jugak. Tapi nak buat macam mane. Org lelaki mmg camtu agaknye. Ahaks. :)


Kepada kawan aku yg comel tu, jgn merajuk lama2 ek. Tak comel la nanti. Hehe. :)

Okey nak pergi kerja. Bye.





Note : Busy.

2 comments:

moon said...

spe kwn u 2?? huwaaa... :P

ikA'z said...

hehe. ade laa. dia kan tgh merajuk skrg. heeee. :p