Friday, April 5, 2013

.otak mereng.


Hari tu otak aku serabut. Sekarang otak aku dah bertukar jadi mereng pulak.

Weh gila kau mane la aku tak mereng, kerja melambak2 tau tak? Tapi takpe, kerja ni kan amanah. :) Pergh ayattttt. Nak sedapkan hati punye pasal. >.<

Nah tengok buku2 anak-anak yg nak kena tanda. Tengok pun rasa sejuk je hati kan? -__-"



Tapi bak kata mak aku, kita kerja kena ikhlas, jgn merungut. Takpe2. Sabarrrrrr. :)

Yg ni pulak meja aku. Oleh sbb buku yg melambak ni, penuh gile meja aku yg kecik ni haa. Nak letak bunge2 comel2 pun tak muat. Heee. :)



Tapi bile pikir2 balik, lagi banyak kerja lagi bagus. Takde la aku nak pikir benda bukan2, yg menyakitkan jiwa raga aku ni haa. Huh.

So, better la otak aku mereng buat kerja dari mereng pasal benda lain kan?

Okey tu je nak cite. Okey bye.






Note: Akhirnya. :)

No comments: