Friday, April 8, 2011

.kau buat aku mengantuk. grrrrr.

Di tengahari yang indah...

Kenapa? Kenapa? Kenapa aku perlu baca buku yang memang wordy gila ni? Dah la pasal sejarah. Okey, aku memang tak suka sejarah. Dari zaman sekolah pun tak pernah nak dapat A. Grrr...

Nak jadik cikgu bahasa pun kena tahu sejarah ke? Ni yang lemah ni. Nak kena ingat tarikh, tahun. Okey, tarikh dan tahun itu adalah nombor. Dan sememangnya aku tak suka nombor. Nombor sgt memeningkan. Fine.

Seriously, rasa malas gila tahap babun nak baca buku. Sebab 2 hari lepas asyik berpoya-poyo tengok movieS, cerita GLEE (Haa, yang ini salahkan dyha. Kau influence aku. Haha..), jalan jalan dgn abang tegap, tidur, makan tanpa henti dan yg seumpama dengannya.

Disebabkan tinggal satu je lagi exam, kemalasan memang membuak-buak. Hadooiii. Nak pulak kena baca buku wordy yang ada unsur unsur sejarah pulak. Memang tak seronok. Serius, tak seronok okey.



Dah, tengah stress tau. Malas dah nak taip. Selamat tinggal romeo. Eh, juliet sekali. Auuuwww.

Note : Semoga kita berjaya. =)

4 comments:

Munira Shaari said...

issues!!!!

Leya said...

1 je?bestnye...
aku de 3 agy paper..choiii..hehe =P

NURUNRASHID said...

SBR YEA KWN.. SY PN MLS THP KRITIKAL UTK M'BC BHN B'KAITN SEJRH,,ADOI KALO CKGU SJRH TAU NI,,MSTI KECIK ATI,,HAHA..

ikA'z said...

ka. kan. stress kan.
all da best tau untuk korang gak.
heeee~