Thursday, March 15, 2012

.reward untuk diri sendiri.

Hai semuaaa!!!


Sekarang ni rase macam nak melonjat-lonjat sampai langit. Happyyyy sangat! Sebab assignment dah siap. Haha. Tak la siap mane pun, tapi assignmnet yg paling payah nak buat tu kiteorg dah siapkan dah. Tunggu nak submit draft and tunggu respond lecturer je. Sementara tu ape lagiii, lepakkk laa. Online, makan, tido, golek2, makan lagi, sambung tido. Dan abaikan meeting yg menjelma. Haha.

Alkisahnye oleh sebab aku sangat2 down dan mental serta emosi yg tak berapa nak stabil sejak 3,4 minggu ni, aku pun membeli la beberapa barang yg aku rasa aku patut beli untuk menyejukkan hati yg lara. Ecececeh! Ayat nak puitis ajee.

Tak beli mende sangat pun sebenarnye. Cume pensil case sebab nak ganti yg lama yg dah rosak, then baju, then contact lens, tudung bawal, handbag. Itu je. Tapi rupe-rupenye hati tak sejuk jugak. Tetap kering kontang tapi mata basah je. Waaa, tak boleh nanges2, nanti lens tercabut. Haha. *okey gedik*


A new one. ;)
Comel tak? I bought it because of the colour and that cute butterfly. Yeay! Bertambah lagi purple stuff aku. Sukeee!



Haaa, lepas tu aku beli contact lens yang besarkan mata tuu, color brown. Terpengaruh dgn kawan aku yg suke sangat pakai lens korea ni. So, ape lagiiii, beli la satu. Hehe. Lens ni tak de power, so aku pakai ikut rajin la. Kalau agak2 dah lambat nak pergi kelas, tak de maknenyee nak menggediks pakai lens. Tudung pun serabai, ni kan lagi nak mengada pakai itu ini. Yang paling best, roomate aku pun beli lens jugak. So, aku ada geng. Geng yg terkial2 tangan masa first time try pakai mende alah ni. Haha.

Cukup merepek. Gamba lain tak de. Malas nak snap. Sekian. ^_^



Note : Terkilan, tapi harus tabah.

No comments: