Wednesday, March 14, 2012

.seronoknyeee.

Hai semuaaa!!!

Just now I received a text message from my old friend and guess what, she told me she's pregnant now! Aku excited gile. Yelaaa, dah 2,3 bulan tak contact dia, tibe2 je dapat mesej cakap dia dah pregnant 3 bulan. Seriously, I'm happy for her. Heee..

Aku kenal dia tahun lepas kat satu kedai and at that time, dia dah bertunang. Sembang punye sembang, rupe-rupenye tunang dia tu jiran aku je. Selang 2,3 bijik rumah je. Yelaaa, aku kan jarang balik kampung, jiran bertunang pun aku tak datang, ni kan lagi nak kenal tunang dia. Okey, pity me. -__-"

Start daripada tu aku and tunang jiran aku ni jadik rapat. Bab-bab mengumpat serah la kat kiteorg. Haha. Masa diaorg kawin pun nasib baik aku dapat pergi sebab kebetulan masa tu tgh cuti sem. 

Syoknyeee. Syoknyee. Syoknyeee bile dapat tau orang dah nak dapat baby. Nak dapat baby sendiri macam lambat lagi je. So, aku peluk2 baby org dulu la. Haha. Ambik berkat org kata. Haha. *sangat over* 

Macam biasa, peluk anak orang je la. ^_^


Note : Bahagia tengok orang lain gembira. Hati sendiri, pandai2 la handle. :(

No comments: