Thursday, March 8, 2012

.sakit hati.

Hai semuaaa!!!

 
Nak tanya, korang pernah rasa tak sakit hati gila baban sampai rasa macam nak bagi penumbuk je kat orang? Itulah ape yang aku rase sekarang. Kalau ikut hati, nak aje aku jerit2, maki2 manusia tu.

Pertama pertamanye sekali, prinsip hidup aku, never tell everything to everybody. Ye, itu yang aku pegang dari dulu lagi. Hidup aku, hak aku. Aku tak perlu nak jaja sana sini.

Sama jugak dengan hidup orang lain. Aku tak de masa nak bazirkan air liur jaja cerita orang sana sini. Baik aku tido aje, dapat gak golek2 peluk bantal. Cerita pasal orang ape aku dapat?

So, kau. Tak payah la nak risau sangat. Aku tau banyak, tapi aku diam. Aku buat2 tak tahu je. Hidup aku mudah sikit kalau aku tak ambik tau pasal orang ni. Masalah sendiri pun aku tak reti nak handle. Tak de maknenye aku nak ambik tau masalah orang.

 
Aku sakit hati bile niat baik aku disalah sangka. Aku berkawan dengan orang beserta niat baik. Aku susah nak berkawan, aku susah nak percaya kat orang, aku susah nak buat baik, ala-ala cuwitt cuwitt gitu dengan orang, unless kalau aku betul2 ngam dengan orang tu.

So, tak payah nak bersangka buruk sangat dengan aku. Aku tak marah la dengan kau sebab mungkin kau salah sangka. Tapi after this aku akan berhati2 nak pilih kawan. Serius aku sedih sampai nak nanges. Malu tau tak. Maluuuu. *nanges
 

Sekian.


Note : Hati emosi sejak 2,3 minggu ni. Tabahkan hati!

No comments: