Wednesday, December 30, 2009

2 0 0 9 . .

Haishh. Da nak habes da 2009. 2010? 2 days more. Happy! Thn 2009 brings me so much happiness. First, I am converted my course from BENL to TESL. Selepas interview yg menyeksakan. Heheh. Then, my result. Happy jugak! Pastu my little bro, result PMR dye bagos. Wow, tahniah2.

Kakak saya, dye suda konvo. Seronok la tu. Da lps azab blaja. Ish3.. Abang saya pulak, suda habes diploma n terus smbung ijazah pulak. Keep studying ye abg. Kawan2? Even ade sedikit krisis, tapi mostly, I'm happy with them. Hang out same2, sharing secrets. Best tau. Alhamdulillah. Saya bahagia.

Tapi, dlm bahagia, ade jugak yg saya x berapa nk puas hati. Saya jahat. Jahat? Entah. Jahat kot. Yang penting, I'm not perfect. Cmne nk jd perfect ek? Entah. Saya da nekad, nak cbe jd yg lebih baek. Jgn buat silap mcm dulu. Jadi ika yg lebih baek. Jadi ika yg baru. X salah berubah utk kebaikan kan? I'll try my best. Everybody makes mistakes. Yang penting, kte cbe betulkan silap kte and be the better one. Saya cube!

- cik ika -


c i n t a :

Entah. Bahagia ek? Yela kot. Cume bese la, kdg2 ade je perang meletus. It's normal lah! Nway, saya ttp happy sbb dpt knl dgn somebody yg memahami, ngade2, gedik, kuat tido dan juge kuat jeles. Heheh.. Beliau yg bnyk sokong saya, time kaseh bnyk2. Waktu saya mrh, dye tenangkan, saya sedey, dye buat saya ketawa blk.

Time kaseh sbb saya da tau spe saya nk mengadu kalo saya ade masalah. Time kaseh sbb jadi diari bergerak saya. Heheh..Bertengkar tu bese la. Da x dpt nk lari da. Gado pon sbb mende2 yg remeh : spe yg patot ckp dulu ble tgh on fon. Hisshh, ngade2 betoi. Heheh.. Tapi my askar darat, jgn lupe kte da jnji nak jd yg lebih baek. Study bagi mantap2. Kan best tu. =)

-shopping kasut ke amek gamba je?-



-owh, saya benci awk en.hifzan-











No comments: