Monday, February 1, 2010

C U T I dah habes!

Waaaa..!! Sekejap nye lah mid break kali ni. Seminggu x cukup tau. Rase cam berat je kaki nak pegi stesen bas semalam. Saya ckp kat mak, nak blk lewat ckit, hari isnin ke,tapi mak bantah. Takot penat kate nye. "Kang kamu x sempat nak rehat2, nak baring2, da kne g kelas", kata ibu tercinta saya. Amboi2, mentang2 la anak dara dye sorang ni kuat tdo kan. Hehe..

Sebelum cuti hari tuh, teringin sgt nak mkn nasi lemak buatan sendiri. Al maklum lah, da lame x msk kan. Ececeh! Haha.. Nak masak kat bilik ni ha, x de plak dapor. Rice cooker ade la, tapi bahan yg x de. Akhirnye, dpt gak msk nasi lemak. Even x sdp cam mak saya msk, kre ok lah tuu. =) Kelmarin masak tom yam plak. Nyum3. Yummy! Kesian kakak, x de kat umah nak mkn masakan adik dye ni. Hehe. Dok umah cuti2 hari tu asyik tdo,makan, tgk tv n men game je. Sekali dgn adik2 lah. Kteorg bertungkus lumus la nak completekan game luxor. Fuh, susah tau. Sekali complete je level tu, menjerit2 la kteorg. Pastu petang2 plak men badminton. =)

Assignments? Ade la buat ckit2. Malas sungguh kan? Da habes cuti ni, nak kne struggle gile2 siapkan segale keje. Adeh! 

Sekarang ni demam. Rase cam dlm bdn panas je. Tapi kat luar rse sejuk plak. Dengan selesema nye. Dah berhingus mcm budak2 plak. Saket kepala. Uwaaaa..! I need my mum. Saya jrg demam, so sgt2 perlukan mak saya sekarang. =(

c i n t a : 
Time kaseh awak.. I hate you. =)


No comments: