Sunday, February 21, 2010

hati kosong..

Penah x hati korang disakiti? Penah? Saket kan rasenye? Sgt saket. Penah x org berterusan saketkan hati korang? Dan korang sabar je. Sabar dan sabar lagi. Bile korang luahkn ape yg x puas hati, korang kne marah blk. Saket kan rasenye?

Betul. Saket. Hati ni sgt saket skrg. Sampai satu tahap saya rasa dah x mampu nak bertahan. Dah x mampu nak tahan rase hati. Simpan sedih sorang2, simpan saket sorang2. Air mata dah kering. Dah x mampu nak mengalir. Pandang dgn pandangan yg kosong. Hati ni dah x de perasaan. Kau buat lah ape pon, aku dah mls nak amek pusing. Kau ckp lah ape pon, x kan beri kesan kat aku lagi. Kau ingt aku lemah? Dulu. Memang aku lemah dulu.
But not now.

Hati aku dah kering. Tahniah. Kau dah berjaya. Tahniah.

Kau blah. Kau blah. Segera.

2 comments:

Hana Fikri said...

ika...sabar ye..meh hana celop ati ika lam air...hehhheee...biase la ika..idop nie x slalunye kite akan bahagia wlaupn kite slalu nak kan itu...

ikA'z said...

time kaseh hana..
skrg dah ok ckit kot..
hari tuh stress sgt..rse nak tumbuk2 org je..