Thursday, February 25, 2010

panas baran ke depression?

Nak jerit dulu. Argghhhhhhhhhhhhh!!! Waaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Fuh, lega. (Tak lega pon sebenarnye). Entah kenape lah dgn saya sejak seminggu dua ni. Asyik nak mengamuk je. Nak marah x tentu pasal. Bile ade hal ckit je, mesti baran dah mcm ape. Terok kan saya? Ah, pedulik.

Dengan tertekannye, saya muhasabah diri : 'apsal lah aku ni suke marah2 x tentu pasal?. Dulu x mcm ni pon.'
Stress. Stress. Haaa.. sbb stress kot. Depression! Banyak keje. Banyak masalah. Masalah hati, otak dan perasaan. Masalah kaki, tgn, kepala, lutut, dahi, jari, arggghhhhh!!!!!!

Kesian en.askar pencen saya. Dia lah yg banyak dpt effect kesan dr perubahan hormon2 kemarahan yg naik mendadak yg semestinye dr cik ika ni. Naseb awak lah ye. Dalam keadaan yg genting lagi tegang dan panas ni, saya boleh ckp sori je. Sape nak kne pujuk sape ni?

Dan semestinye, keje saya sgt banyak. Dengan cuti yg terganggu, assignments yg memuncak tinggi, nota yg kosong, otak serabut, hati panas, sume tu wat saya STRESS!!!!!!!!!!!!!

So, ape kene mengena dgn tajuk kat ats td? Entah. Bia lah.

p/s : Cik ika masih dlm proses menenangkan diri dan minda serta perasaan. Mintak maaf kpd sape2 yg tersinggung dgn beliau seminggu dua ni. Beliau agk mental, mungkin bole dimaafkan ye. Time kaseh.

2 comments:

Hana Fikri said...

saye maafkan cik ika...walopon cik ika xde slah ngan saye..heheheh...

ikA'z said...

heee...=)
time kaseh ye cik hana...