Thursday, February 4, 2010

S E R A B U T nye saya!

Time : Lunch time.

Dunno why, I have no appetite today. A slice of sandwich enough for my breakfast menu this morning. (ok lah tu sbb selama ni mmg jrg breakfast pon). Lunch? Milo + bread je. Nasi dah beli, tapi x de selera nak makan. Act, I'm so so so so sooo sleepy right now! Kalau nak di ikotkan hati yg gundah gulana ni, nak aje panjat katil double decker ni, susun bears saya betoi2, amek selimut, dan tidoooo. Last nite we had a group discussion for historical presentation. Lps siap, wat plak assignment literature. Kene present arini. Dan, akhirnye, tdo lah kul 3.30 pgi. Letih nye. Mne la x ngantok tengahari buta ni. Nak tdo x bole, lps ni ade kls lg. Takot overslept plak kang. =(

 
-katil ni sgt menggoda jiwa aku skrg-

Minggu ni agk tough. Isnin & selasa saya work on my lesson plan. Asyik menghadap je notes basketball. Nak kene wat lesson plan utk ajr basketball, tapi saya sendiri x reti pon nak maen. Mne la otak ni x pusing. Lepas siap lesson plan, ade kuiz plak. Then, wat draf historical sbb nak kne submit arini. Pastu, dpt plak lg assignment literature, yg nak kne present td. Dah rse mcm zombie plak. X terurus. Baju2 yg dah basuh tu x sempat nak lipat, dah berkedut2 saya campak ats katil tuh. Baru je td dpt mse nk uruskan baju2 tuh. Dan lps selesai hari ni, lega lah ckit. Bole la update blog ni. Heee..=) Petang ni lps blk dr kelas, nak tdo puas2. Wow! Syok nye!

c i n t a : 
Masing2 sibuk. Masing2 banyak keje nk kne complete. Masing2 x de mase. Dan masing2 slg memahami keadaan masing2. Ok, great. =)

1 comment:

Hana Fikri said...

sabar ye cik ika...banyak2 kan bersabar..cayok2..