Friday, April 30, 2010

.hati tak seronok.

Hati ni rase cam tak seronok sgt. Kosong. Sedey. Mungkin ape yg saya takotkan dulu dah terjadi. Mungkin ape yg saya harapkan tak tercapai. Mungkin yg saya sayang dah pon hilang.

Betoi lah ape yg org ckp, ape yg kite nak x semestinye kite akn dapat. Saya nak mcm2. Tapi kenape susah sgt nak dpt?

Saya nak kan perhatian. Susah nak dapat. Saya nak org yg saya sayang amek berat pasal saya. Susah jugak nak dapat. Saya nak org paham saya. Dyorg tak paham pon.

Saya mau jumpe beliau. Tak dapat jugak. Emmm.. Give up.

-i'm missing you-


-i wish i could smile bigger than this-


-saya ada kamu-

Besides all this sadness, I'm thankfull to ALLAH for giving me such a big happy family. 
Dan sgt2 bersyukur ALLAH masih bagi saya kegembiraan. Walaupon sikit, ia sgt2 bermakna utk saya. Alhamdulillah. 


6 comments:

gEeHa said...

ni mesti sbb kurang kasih syg dr H kan???

ikA'z said...

Emmm...besela jie...
tak sume yg kita nak, kite akn dpt...
give up la...
ika tak kuat...=(

azma612 said...

even ak x phm papepn kt cni,
ak nk bgtw k0...
jgn sesekali ckp yg k0 x kuat!
ak blasah k0 nt..
Allah bg suatu ujian itu sbb Dia tahu k0 ckup kuat utk tggung.. phm....?
ak nk k0 cenyum selalu.......
hey syg,x best la klu sume yg kta nk kta dpt.. x challenging laa..
k0 akn dpt,tp bkn skg..
nt2.. mgkin es0k.. x es0k lusa..
kuncinya,sabar...
mane taw bile k0 dpt mende yg k0 nk 2 nt,time 2 lbh indah drpd k0 dpt mende 2 skg.. ingt 2 cyg... =)

ikA'z said...

thnks ma..
betoi jugak tuh...
kalo sume mende yg kite nak, kte dpt, tak challenging gak kan...
maceh cyg...
ngeee... =) tgk ni, aku da senyum...
hehehe..

azma612 said...

da2...
x maw cenyum lame2..
busuk.. haha!!

ikA'z said...

alaaa...
kantoi la aku x gosok gigi...
haha...