Tuesday, January 18, 2011

.kesalahan yang sama.

Haii!

Pelik. Kenapa manusia selalu buat kesalahan yang sama? Dah berkali-kali ingatkan, tapi, masih nak buat jugak.
Agaknya peringatan itu tak cukup keras kot.

Hari ini rasa gloomy sangat. Fikiran rasa berkecamuk. Macam-macam ada dalam otak sekarang. Fikir-fikir apa yang sepatutnya saya buat dalam masa-masa genting macam ini.

Otak tak habis berfikir, tapi hati suruh berhenti. Tapi fikiran memaksa buat keputusan. Tak sangka sampai macam ini seksanya bila kita dalam dilema.

"Kadang-kadang fikiran memaksa kita melepaskan sesuatu yang kita sayang, walaupun hati tak mengizinkan"

Saya sayangkan kehidupan saya sekarang. Saya sayangkan orang-orang yang sentiasa ada bila saya memerlukan. 

Tapi, kadang-kadang, hidup ini kejam. Paksa kita buat sesuatu walaupun hati ini berat nak luahkan.

Note : Dalam dilema yang tak tahu bila penghujungnya.

2 comments:

Miss Lee said...

jgn dilema sgt.okey :)

ikA'z said...

hehe...
i wont.
thanks ye fadz. =)