Friday, May 7, 2010

.bile nak berubah ni?.

Hari ni hari Jumaat. Tau tak ade ape dgn hari jumaat? Saya tak de kelas. So, sgt2 lah bosan. Next week ade test. Tapi td study ckit2 je, pastu ngantuk. Pastu naek ats katil. Pastu terlelap. Krohh krohh krohh..

Eeee.. Ntah bile la saya nak berubah ni. Malas! Notes dah ade, siap sir dah bg lg. Bukan kene wat notes sendri pon. Itu pon malas lagi. Haishh!

Dan, saya bernekad, (konon la kan) mulai esok saya nak jd bdk rajen. Ecececeh! Haha..

Yelaa, cuti2 ni,nak outing pon, tak de org nak kuar dgn saya. Ade bf pon, nak pegi jauh2. Org pegi bercuti, dye pegi memenatkan bdn. Huh! (Marah ni, marah marah. grrrrr...). So, baek study je kan kan kan?

Kite kembali ke topik utama ye, haa.. Pasal malas2 ni. Ok2, lepas ni saya nak tido bnyk2 jadi rajen. Saya janji ni. Janji2. Heee.. =)

Eh2, nak cakap, saya dpt award lagi! Jgn jeles. Hehe.. Thnks to dyha. Tengok la award saya ni.

-bombastic blog award. Wow!-


2 comments:

moon said...

Rjinnye ika sem nie.. ak yg mls...
huhu

ikA'z said...

ko perli aku ek moon?
hahahaha...
aku mls la sem ni...
tdo je keje...