Sunday, May 16, 2010

.saya yg diduga. saya yg masih lemah.

Note : ditulis dgn hati yg penuh dgn kekecewaan..

Guys, nak tnye. Penah tak korang mengharap something, I mean korang nak sgt2 mende tu, or korang teringin sgt nk buat something tapi tak kesampaian? Penah? Ape rsenye? Saket kan?

Okey. Same thing happened to me yesterday. It's too personal to share tapi cukup lah saya kata yang sudah seminggu lebih saya mengharapkan mende tu terjadi. Dan tarikhnye adlh hari ini. Ye, hari ni. 16 Mei 2010. Saya yg terlebih excited tbe2 rase mcm kene tampar je bile manusia tu texted me and said, "It wont happen". Dush!!

I feel like crying. Owh, no! I'm crying. Saya terlalu kecewa & frust sgt2. Maybe jugak sbb saya yg excited terlebih padahal org tuh tak de mende pon. And I think yesterday was the worst day ever in my life. And you know what? That 'manusia', dont even care about me. Dye mengharapkan saya paham & dont ask for more.

Seriously, it's too frustrating. Mase tulis entry ni pon, air mata tgh bergenang. Tunggu mase je nak meleleh. Opss!! Tak bole. Kawan2 ade ni. Maluuuu..

Dan bile saya pikir2 balik, dah selalu sgt saya kene cmni. Kenape ek? Kite berusaha jage hati org, tapi org tu langsung tak amek kisah pasal hati kite? Dan, kite yang tak penah serik, terus2 jge hati dye. Dan, kite kecewa lagi.

You cruel!

2 comments:

gEeHa said...

alahai ikaaa...
hati mu terluka lagi kah?
tentang cinta ke?

ikA'z said...

yup..terluka lagi jie..=)
yg paling teruk punye...
tp sbb ape, emm.. it's too personal...
but it hurt... =(