Wednesday, May 12, 2010

.saya sayang mak saya.

Sume org dah tulis post utk Mother's Day. Saya plak baru terkedek2 nak tulis ni. Haishh!! Sori mak. Busy la minggu ni. Ade test. And tadi, dah selesai test and baru la bole buang2 mase on9. Hehe..

Mom is the greatest woman ever in my life. Mule2 bg sms je kat mak wish Mother's Day. (sebab time tu tgh busy). And pastu cadang nak la call mak mlm tuh. Tapi terlupe. Owh, sorry sgt2 mak. Huhu.. And esoknye baru saya call. Fuh,lepas gak hajat. =)

Mak sgt2 penting bg saya sbb kalo saya tensen, saya gtau mak. And mak sentiasa bg nasihat2 mak yg mengancam tu. Wow. Lepas tu mesti lega.. Maceh mak. I love you lah!!

Dan sempena hari yg special ni, saya nak ucap Happy Mother's Day utk mak saya yg terchenta! Muuuaahh!!


 
-Ramai cakap muka kami sama. Are we? Hehe..-



2 comments:

gEeHa said...

mesti la same...
die kan mak ika:)

ikA'z said...

haha...
thnks jie..=)